dinsdag 2 augustus 2011

We The Kings - Sunshine State Of Mind (2011)

Sinds 2000 bestaat deze pop/punk/rock band uit Florida US en dit is hun derde album. Ik beken, de eerste twee zijn aan me voorbij gegaan maar deze niet. De single 'Friday Is Forever' viel mij direct op en maakte me nieuwsgierig naar de rest van de tracks, ook die, alle 9, zijn stuk voor stuk catchy, meestal up tempo en doen mij ook redelijk Brits in de oren klinken. Wat tempo betreft vallen 'The View From Here' en 'You and Only You' uit de toon en gaan richting rock ballad maar daardoor niet slechter, sterker nog, twee van de beste nummers geworden. Kon op YouTube geen andere track van dit album vinden dan 'Friday.....' dus die is het geworden, de officiële clip deze keer.
Album incluis single, dikke 5 sterren, kopen dus die hap.
AdiJos

Beste Tracks: 'Friday Is Forever', 'Say You Like Me', 'Every Single Dollar' en eerdergenoemde tracks
Slechtste Track: 'Kiss Me Last'
5 sterren

Geen opmerkingen: