woensdag 3 augustus 2011

Wakey!Wakey! - Light Outside (CDS 2011)

Indiepopband uit Brooklyn, New York en stond onlangs in Paradiso, de kleine zaal weliswaar maar toch. Misschien ken je de zanger Michael Grubbs van zijn rol als "Grubbs" in de Amerikaanse TV serie 'One Tree Hill' die binnenkort zijn 9de seizoen, en laatste, daar beleeft. Michael schreef uiteraard ook muziek die in die serie is gebruikt. Het album 'Almost Everything I Wish I'd Said the Last Time I Saw You' is van eind 2010 en daar staat deze single ook op. Het album was aan me voorbij gegaan maar ga ik na het horen van 'Light Outside' op zeker checken.
Gratis tip, volgens mij kreeg ik een virus bij het openen van de website van de heren maar weet het niet helemaal zeker of het daar vandaan kwam, ik ga het echter niet meer proberen. Ik stel voor jullie ook niet.

1 opmerking:

FamilyTeamNL zei

Leuk dat je Wakey!Wakey! luistert... Wij (FamilyTeamNL) werken samen met het management en houden als wat betreft hun muziek in Nederland in de gaten. Als je meer informatie wilt kun je ons volgen op twitter (@familyteamnl), facebook (Wakey Wakey Team NL) of op familyteamnl.tumblr.com.
Hopelijk zien we je daar!