woensdag 21 januari 2009

foto's kunnen prima het verhaal vertellen





en als je toch om tekst verlegen zit rond dit onderwerp kan ik je mijn nieuwe held Maarten van Rossem aanraden.
Gisteren nog bij Pauw en Witteman scheen hij zijn lichtje op de politiek in de VS. Zelden zo'n cynische zure zwartkijkende staatsomroep aanhanger meegemaakt maar o zo direct, open en intelligent is zijn kijk op cultuur en politiek. Nu ook op zondag is deze oud hoog leraar voor de EO met zijn atheïstische kijk op de VS in de VS. Een MUST see dit programma.

4 opmerkingen:

Rene zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rene zei

De tweede Maarten uiteraar met een hoofdletter voordat je me daar terecht mee om m'n oren zou slaan.

Anoniem zei

Je hebt gelijk Rene, slordig verhaal dit. Es ik heb je link bijgevoegd.

Rene zei

Ik zag dat je het gecorrigeerd had en vond mijn reactie overbodig. Ik zag pas later dat jij daar weer op reageerde en toen was het al te laat.