dinsdag 7 december 2010

Beyonce - I Am World Tour (2010)

Het meisje heeft veel, heel veel talenten, hits, awards, looks, verkoopcijfers en tour tickets haar naam staan dus daar ligt het allemaal niet aan. Ik zet ook graag een nummer of remix van haar op maar een heel album, kom ik nu achter, trek ik echt niet. Dit is dan ook nog een live exemplaar met 25 tracks die niet slecht zijn qua geluid, nabewerking en effecten maar bekoren kan het me niet. Sorry ik vergat even de ‘Slash’ soundalike die is ingehuurd om het geheel wat stoerder te maken, misschien leuk op het podium maar op de plaat jammerlijk mislukt. Geef mij maar af en toe een studio track en ik ben dik tevreden.
AdiJos

Beste Tracks: ‘Halo’ en ‘Radio’
Slechte Tracks: oa ‘Ave Maria’ maar eigenlijk teveel om op te noemen

Een halve ster krijgt ze voor de hoes

Geen opmerkingen: