woensdag 15 december 2010

Bloodhound Gang – Show Us Your Hits (2010)

Hmmmm, leuk gevonden die hoes en titel, nu de hits nog. Amerikaanse rock band die bekend staan om hun grove, sexistische maar vooral ook humoristische teksten op OF recht op en neer, ik doe m’n haar met een gitaar, OF synth pop rock, muziek. Mijn idee is dat als er beats in zitten en de electronische hulpmiddelen worden ingeschakeld het best leuke muziek is. De hoeveelheid niet te verteren tracks is echter dermate hoog dat, lache teksten of niet, dit geen sterrenalbum is geworden. De hits dan, ik heb ze geteld, er staan er 4 op, ik geloof 1 nieuw nummer ‘Altogether Ooky’ (sniffing in my boxers) en de rest zijn eerder uitgebrachte albumtracks. Al met al, er zijn ook een aantal nummers super lekker en origineel maar die zou ik apart downloaden en de rest links laten liggen.
AdiJos

Beste Tracks:‘The Bad Touch’(Do It Like They Do On The Discovery Channel), ‘Fire Water Burn’ en ‘Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss’
Slechte Tracks: ‘Kiss Me Where It Smells Funny’, ‘Three Point One Four’(hoe vaak kun je Vagina schreeuwen in 1 nummer) plus de rest

1 ster

Geen opmerkingen: