zondag 17 augustus 2008

wat een onzin


Een of andere idioot, heb ik me laten vertellen, van verkeer en waterstaat of in ieder geval een beslissings bevoegd iemand, heeft bedacht dat elke lantaarnpaal op de A12, JA je leest het goed, bij wijze van proef, bestickert is met deze kleuren zodat alle weggebruikers 'rustig' zouden worden (bij het in de file staan elke dag). Mijn lieve god, je zou je toch moeten schamen als je duizenden euro's aan budget hieraan besteed om vervolgens te moeten concluderen dat de proef mislukt is en niet wordt doorgezet naar andere snelwegen. Open deur, gebruik in het vervolg je budget voor asfalt zodat die extra strook er eindelijk gaat komen.

3 opmerkingen:

Jos Bisschop zei

Het gaat om een bedrag van, hou je vast, rond de 150.000 euro....
En dat is door 1 iemand verzonnen die daar gewoon een projectplan voor heeft gemaakt en dat er door een raad van bestuur heen heeft gekregen...
Ik weet nog dat ik een avond vanuit Den Haag om moest rijden, omdat ze die K. stickers aan het plakken waren... aldus vriendin

Jos Bisschop zei

bovenstaande aanvulling kreeg ik per mail maar onderstaande per telefoon.
Schijnt een ouderwets broodje aap verhaal te zijn. Stickers zijn aangebracht door Rijkswaterstaat om aan te geven dat je op de 'regenboog' route zit, oa. de A12. Zou bijna willen zeggen, whatever, blijft even kansloos om hier 150.000 euro aan te spenderen.

Anoniem zei

Wie heeft dit verkocht? Die verkoper moet ik hebben!