dinsdag 9 februari 2010

Bangkok Oriental Hotel






Dat was m dan, laatste anderhalve dag terug in Bangkok in het, wereldwijd bekend staande als 1 van de beste hotels, het Mandarin Oriental Hotel. Moeilijk om te beoordelen of het nou de beste was van deze reis of overall hotel beleving, het was in ieder geval een super ervaring. Wat service betreft denk ik wel de beste die we gehad hebben, alles was of werd geregeld, inclusief een butlerknop in de kamer en het werkte ook. Wat waren de mensen vriendelijk, eigenlijk overal waar we geweest zijn, vriendelijk, servicegericht, behulpzaam, vrolijk lachend etc etc. Al bij aankomst merkte je dat er achter de schermen, ongemerkt, alles in gang werd gezet vanaf het moment dat de portier welkom tegen je zegt tot de rondleiding door je kamer. Het oorspronkelijke gebouw is verbouwd en aangevuld met twee vleugels en eerlijk is eerlijk, de architekt die dit heeft bedacht moest zich schamen. Aan de buitenkant oerlelijk maar binnenin gekomen vergeet je dit direct. Terras aan de rivier, lobby met bloemstuk zo groot als ik nog nooit gezien heb, heerlijk zwembad en super eten. Meer kun je je niet wensen of toch...... we blijven Nederlanders maar 18 euro voor wifi toegang voor een dag is ons deze vakantie nog niet berekend, sterker nog, het was overal gratis in de hotels.
AdiJos
Ps. De Oriental Hamburger moest aan het zwembad worden getest, uitslag....ik mis m nu al.

Geen opmerkingen: