zaterdag 24 november 2007

daar gaan we weer

Dit keer in een 777, een nieuwere kist dan de 747 van de heen reis. Volgens mij heb ik niet eerder een vlucht gehad die na middernacht vertrok. Echte nachtvlucht dus. Hoop dat ik bij de landing pas wakker wordt. De bemanning is bejaard geloof ik dus hoop dat die champagne een beetje doorkomt:o) Dat was m dan, 3 weken Zuid Afrika. Zelfs de grootste azijn pisser zou weinig kunnen aanmerken op deze reis dus ik al zeker niet. Kom hier zeker een keertje terug. Even de sponsors bedanken, T-Mobile (denk niet dat ze echt blij zijn) en VodaCom SA want die hebben de foto's en tekst doorgegeven met hun mobiele netwerken. M'n gezelschap ook natuurlijk: Lucia, Erik en Olaf, jullie zijn de beste. AdiJos

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je weet aan het eind een leuke blog er toch weer een dusdanige draai aan te geven dat teiltjes gewenst zijn. Mag ik even vomeren?!

Jos Bisschop zei

Het viel me al op dat ik drie weken geen commentaar van je kreeg maar zo ken ik je weer, op de laatste dag nog even. Vomeer se. Als je het maar in een teiltje doet.