vrijdag 27 mei 2011

The Cars - Move Like This (2011)

Ze klinken zo Brits en ook altijd gedacht dat ze daar vandaan kwamen maar het is de VS. Laatste wapenfeit sinds 24 jaar, en nu een gloedjenieuw album, dan heb je lef. Rock n Roll maar minder synthetisch dan op 'Drive' wie heeft dit juweeltje niet in z'n persoonlijke top 100 staan en 'My Best Friends Girl' was ook een hit uit de oudheid. Hier klinkt de gitaar het best en zo nu en dan de toetsten en de drumcomputer ook nog hoor. Gaat de jeugd van tegenwoordig dit kopen? Nee vrees ik, gaan de ouwe hippies dit dan wel kopen? Ook niet vrees ik maar er zal een selectje groepje dit zeker waarderen. Ik blijf lekker 'Drive' KEIHARD draaien maar dit album gaat ook vast nog een keer op play. Flauw misschien maar die foto moest ik ook even plaatsten want ik wilde weten hoe ze er nu uit zien, je ziet het, Mick Jagger lijkt er jong bij.
AdiJos

Beste Tracks: 'Soon', 'Take Another Look' en 'Too Late'
Slechtste Track: 'Keep On Knocking'
2 sterren

Geen opmerkingen: