zaterdag 21 mei 2011

Anouk -To Get Her Together (2011)

Na één dag PLATINA (<50000 stuks verkocht) is natuurlijk buitenaards voor een nederlandse artiest, 'To Get Her Together' is haar 7de studioalbum en ik vroeg me werkelijk af of ze ooit nog over het succes van 'For Bitter Or Worse' kon komen wat 3x platina werd en 4 kneiters van hits in de hitparades schoot. Het antwoord is JA, wat een bereplaat. Er zou eerder een album verschijnen maar het gerucht was dat ze die naar de digitale prullebak had verzonden omdat het te 'zwart' en 'zwaar' zou zijn geworden maar toen zat ze waarschijnlijk volop in de relatie shit. Tekstueel gezien is dit album een regelrechte aanklacht tegen die sukkel van een Unorthadox en muzikaal een mengeling van rock, soul en pop. Het is algemeen bekend dat artiesten de beste muziek schrijven in tijden van ellende, nou die had ze en ja, dit album is wederom het bewijs. Niet twijfelen dus, downloaden die hap.
AdiJos

Ps. Bijgaand een leuke -making of- video en de 'Killer Bee' video. Probeer eens op het einde het volgende eens net zo snel uit te spreken als Anouk en Birgit, "Come on and get it 'Cause I got the fire and you’d put it on me, I’m taking you higher, I’m ready.
Beste Tracks: 'Save Me', 'Killer Bee','I'm A Cliche' het zijn er echt teveel
Slechtste Track: 'Ms Crazy'
5 sterren

1 opmerking:

Anoniem zei

Ben het eens met je review, ik vind juist Ms Crazy het beste nummer, en Save me het slechtste....