vrijdag 18 maart 2011

Britney Spears - Femme Fatale (2011)

Deze L.A. barbie brengt officieel 29 maart haar nieuwste wapenfeit ter wereld 'Femme Fatale' getiteld. Moest mezelf behoorlijk motiveren dit af te gaan afluisteren maar heb alle moed verzameld en laat ik meteen maar aftrappen, alle 12 slecht. Sjesis wat een fantasieloos album door de al even talentloze pop. De eerste single van dit album 'Hold It Against Me' knalde de Amerikaanse Bilboard lijst binnen op de nr 1 positie en werd in NL ook een hit dus publiek is er zeer zeker voor haar muziek. Is er eigenlijk veel verschil tussen de Ke$ha's, Rihanna's, Kylie's en Britney's wat muziek betreft vraag je je af? Ja dat is er, buiten de verkoopcijfers hebben de eerdergenoemde dames stukken meer creativiteit en niet geheel onbelangrijk, bij hun blijft er nog stem over als de stemvervormer uit staat. Britney blijft te allen tijden klinken als een chipmunk of een heliumjunkie. Ik zie de dreigmail wel tegemoet maar antwoord geven doe ik niet denk ik.
AdiJos

Ps1. Mooie hoes zeg!!!
Ps2. Wie verzint er "Kiss Kiss, tip your glass, I do all you ask for but if you want my love you can only find it on the dancefloor?"

Beste Track: 'Hold It Against Me'
Slechtste Track: 'Drop Dead'
0 sterren

Geen opmerkingen: