zondag 13 maart 2011

The Human League - Credo (2011)

Deze in 77 opgerichte band doet het nog steeds, de nog over gebleven drie meiden dan;o) (2 anderen begonnen toen niet onverdienstelijk Heaven 17)
Er zijn nummers van ze, al zijn ze oud, waarvan mijn radio/speler nog steeds op standje 10 gaat. Voor de zekerheid het foto'tje van Philip Oakey, Joanne Catherall en Susan Ann Sulley maar even toegevoegd. Je kan ze maar herkennen.
Anders doe je dat wel aan de muziek, ook van dit nieuwe album spatten de herkenbare electronica en vocalen. Hits? Ik vrees van niet, sterker nog, na het afluisteren komt hij er bij mij niet meer in. Te expirimenteel voor het grote publiek, er zullen ongetwijfeld nog fans zijn die dit kunnen waarderen, deze nieuwe 11 tracks, maar er haken er ook genoeg af helaas. Die zetten lekker hard 'Tell Me When' of 'Hard Times' op.
AdiJos

Beste Tracks: 'Night People' en 'Never Let Me Go'
Slechtste Tracks: de rest
1 ster voor de moeite (grap ligt te veel voor de hand)

Geen opmerkingen: