maandag 28 maart 2011

The Strokes - Angles (2011)

Waar dit album door fans catchy wordt genoemd blijf ik hangen bij 'niet makkelijk toegangbare' muziek. Moest echt even doorbijten bij het afluisteren van dit in '99 opgerichtje New Yorkse garage rock bandje dat eerst onder de naam The Stinky Beatles opereerde. Dit is hun 4de album en of dit wel voor een groot publiek gemaakt is durf ik te betwijfelen. Recht op en neer 'ik doe me haar met een gitaar'muziek, schelle af en toe snerpende sound en hier en daar knap valse vocalen. Als voorbeeld hieronder een optreden bij David Letterman, knettervals gezongen in mijn oren. Staan ook best twee lekkere nummers op maar dat blijft voor een album met 10 tracks toch aan de magere kant.
AdiJos

Beste tracks: 'Under Cover Of Darkness' en 'Games'
Niet te verteren: 'Metabolism' en 'Life Is Simple In The Moonlight'
1 ster

Geen opmerkingen: